رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

مرگ کارگر اهوازی براثر سقوط در چاهک آسانسور + تصویر

رئیس آتش نشانی اهواز گفت: یک کارگر ساختمانی براثر سقوط در چاهک آسانسور در منطقه زیتون کارمندی اهواز جان خود را از دست داد.

به گزارش خورنا ابراهیم قنبری یان کرد؛ نوزدهم فروردین ماه سال جاری ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه کارگران یک ساختمان در حال ساخت در منطقه زیتون کارمندی بلافاصله پس از سقوط یکی از کارگران به داخل چاهک آسانسور، برای درخواست کمک با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.
وی تصریح کرد: کارگری حدود ۲۵ ساله‌ حین کار در یک ساختمان در حال ساخت، به دلیل نامعلوم از طبقه هفتم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد.
قنبری افزود: آتش‌نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با رعایت نکات ایمنی شخص حادثه‌دیده را به خارج از چاهک آسانسور منتقل کردند که پس از انجام معاینات اولیه، متأسفانه معلوم شد این کارگر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
رئیس آتش نشانی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از کشیدن نوار احتیاط دور دهانه چاهک آسانسور و ارائه تذکرات لازم ایمنی به کارگران حاضر در ساختمان و تحویل جسد به عوامل پزشکی و انتظامی به عملیات خود پایان دادند.