امام جمعه آبادان: مسئولان آبادانی از استخدام نیروهای غیربومی خودداری کنند

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: مسئولان باید از استخدام نیروهای بومی به شدت جلوگیری کرده و تنها نیروهای بومی را در بخش‌های مختلف شهری به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: امام خمینی(ره) آنقدر فروتن بود که با وجود همه بزرگ‌منشی‌ها همیشه خود را خادم ملت می‌نامید.

وی افزود: ما امروز هر چه داریم از بزرگمردی‌های رهبر انقلاب اسلامی و راه و روش آن پیشرو مسیر حق است.

* مسئله اشتغال جوانان آبادان و خرمشهری باید با جدیت هر چه تمام دنبال شود

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله جنگ هشت ساله تحمیلی گفت: مردم این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بسیار سختی را میزبان شده و حتی در دوران پس از جنگ هشت ساله نیز با ورود به شهرشان محرومیت و کاستی‌های زیادی را پذیرا شدند.

وی اضافه کرد: با وجود همه سختی‌ها، امروز بسیاری از جوانان تحصیل کرده شهرستان بیکار بوده و برای امرار معاش با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: در همین راستا مسئولان باید از استخدام نیروهای غیر بومی به شدت جلوگیری کرده و تنها نیروهای بومی را در بخش‌های مختلف به کار گیرند.

وی همچنین عنوان کرد: مسئله اشتغال جوانان آبادان و خرمشهری باید با جدیت هر چه تمام دنبال و مرتفع شود.

*مشکلات آب آشامیدنی و فاضلاب مرتفع شود

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به بحث مشکلات فاضلاب و آب آشامیدنی در منطقه اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات فاضلاب مناطق مختلف شهرستان همچنین آب آشامیدنی نامطلوب این شهرستان باید تدابیری سریع اتخاذ شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *