مراسم بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدای ورزشکار بمباران هوایی شهر هندیجان با حضور جامعه ورزش شهرستان + فیلم

به گزارش خبرگزاری خورنا ” ورزشکاران طبق سنت همه ساله و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید محمدرضا بهبهانی و شهید حمدالله گندمکار دو ورزشکار با اخلاق ورزش هندیجان که در بمباران هوایی فروردین ماه ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند یک دوره مسابقات پنالتی با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت های فوتبال و ورزش های همگانی در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی برگزار نمودند.

این مسابقات که با قدمت ترین مراسم بزرگداشت شهدای روز مقاومت در شهرستان بحساب می آید و سال های متمادی است که با همت جامعه ورزش تدارک دیده می شود .

این مسابقات در دو رده‌ی بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور بیش از صد ورزشکار برگزار که در پایان صادق شریفیان و جواد بحرکانی در رده بزرگسالان و فاضل شعبانی و موسی چاروسایی در رده پیشکسوتان به ترتیب عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.

ضمنا بهمین مناسبت در خلال این برنامه و در ادامه توزیع وسایل ورزشی تعدادی تجهیزات به روستای فیروزآباد، گردان امام رضا (ع) و هیات الرضا (ع) تحویل داده شد.

در مراسم پایانی ضمن تجلیل از حضور پیشکسوتان بزرگ ورزش هندیجان و همه ورزشکاران جوان، به نفرات برتر با اهداء لوح و تندیس تقدیر بعمل آمد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *