فرماندار بهبهان: مردم خوزستان در صحنه صدای ولایتمداری را سر دادند

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: خوزستان در همه صحنه‌های اجتماعی حضوری فعال دارد و در روز ۲۲ بهمن ملت و به ویژه مردم خوزستان در صحنه صدای ولایتمداری را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ترفندهای قدرت‌های سلطه را که در این ۳۴ سال بعد از انقلاب تجربه کرده‌اند، با شکست روبه رو خواهند کرد.

وی افزود: خوزستان در همه صحنه‌های اجتماعی حضوری فعال دارد و در روز ۲۲ بهمن ملت و به ویژه مردم خوزستان در صحنه صدای ولایتمداری را سر دادند.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه حضور مردم در اجتماع به معنای رضایتمند آنان از نظام است، تأکید کرد: یکی از نشانه‌های رضایتمندی مردم، شرکت آنها در صحنه‌های اجتماعی است، و امروزه با وجود اینکه مشکلاتی در سطح جامعه یافت می‌شود، باز هم شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنان در نظام اسلامی خط امام و رهبری با اقتدار در صحنه است و دشمنان و فتنه‌گران یکی پس از دیگری به خواری و ذلت می‌رسند، اینک نوبت ما بود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و همه آمدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مسیر راهپیمایی در این شهرستان از میدان مراحل، میدان شهید جوانمردی، بانک ملی بوده که با حضور اقشار مختلف شهروندان در حال انجام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *