توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان از توزیع ۲۰ هزار و چهارصد بسته معیشتی و بهداشتی در هفته آخر اسفندماه 1399 و دو هفته نخست سال جدید در سطح استان خبر داد.

به گزارس خورنا یعقوب شلیش پور عصر امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران گفت: باعنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص بهره‌گیری از کمکهای مومنانه در دوران شیوع کرونا و در راستای اولویتهای ابلاغی ریاست جمهوری در استفاده از خیرین و سازمانهای مردم نهاد جهت تامین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌‌پذیر اداره کل امور اجتماعی استانداری از ظرفیت سمن ها و نهادهای خیریه بهره برده است.

وی افزود: در این راستا با همکاری سمن ها و نهادهای خیریه تعداد ۲۰۴۰۰ (بیست هزار و چهارصد) بسته معیشتی و بهداشتی و بیش از ۲۰۰۰۰ ماسک را در هفته آخر اسفندماه ۱۳۹۹ و دو هفته نخست سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: این بسته ها در شهرستانهای آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اندیمشک، ایذه، اهواز، باغملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه در اختیار اقشار کم برخوردار قرار گرفته است.