رامشیر بعد از ۶ ماه نارنجی شد!

خورنا – فرزادشعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا، ستار جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر در گفتگو با خبرنگار خورنا با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان اظهار کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا از امروز ۱۸ فروردین، وضعیت کرونایی شهرستان رامشیر بعد از ۶ماه نارنجی شد.

دکتر جمشیدی با اشاره به شهرهای نارنجی و اعمال محدودیت ها افزود: با توجه به وضعیت کرونای شهرستان تمامی مشاغل گروههای ۳ و ۴ تا اطلاع ثانویه تعطیل هستند و گشت مشترک ستاد کرونا (نیرو انتظامی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، اداره صنعت و معدن و نماینده فرمانداری و دادستانی) در سطح شهرستان حضور داشته و در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی صنف متخلف پلمپ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به علت تغییر وضعیت کرونا در شهرستان رامشیر گفت: ورود مسافران در تعطیلات نوروزی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی جمعی از شهروندان و مسافران موجب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر تصریح کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری، عدم تردد غیر ضروری در سطح شهرها و استفاده از ماسک و عدم حضور در دورهمی ها و تجمعات از مهم‌ترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا است‌.

وی در پایان گفت: لازم است که به اطلاع برسانم که مشاغل شماره ۳ و ۴ به شرح ذیل هستند؛
مشاغل گروه شغلی سطح سه (۳)
مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری
مشاغل گروه شغلی سطح چهار (۴)
همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *