ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍﺕ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ خوزستان عنوان کرد:

ارجاع ۱۱۱ پرونده تخلف در حوزه گوشت مرغ به تعزیرات حکومتی خوزستان

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍﺕ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ خوزستان عنوان کرد: از ابتدای سالجاری ۱۱۱ پرونده تخلف در حوزه تولید و عرضه گوشت مرغ به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده که تاکنون ۵۳ پرونده آن مورد رسیدگی کامل قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز نعمت‌الله بیرانوند امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان گفت: در بحث نظارت بر کشتارگاههای مرغ استان از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۸ نوبت روسای شعب رسیدگی را شبانه برای نظارت بر انجام فرآیند کشتار به این محلها اعزام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در بحث رسیدگی نیز تاکنون ۳۶ اکیپ تعزیرات به کشتارگاههای استان اعزام شده است و پنج اکیپ از ۱۸ مرغداری و ۶۷ اکیپ از ۳۹۲ واحد عرضه بازدید کرده‌اند و همچنین تا ۱۶ فروردین نیز ۱۰۸ نوبت روسای شعب از ۴۴۴ واحد مرغداری استان بازرسی عینی کردند.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍﺕ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ خوزستان در پایان عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۱ پرونده تخلف در حوزه تولید و عرضه مرغ به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است که ۵۳ پرونده آن مورد رسیدگی کامل قرار گرفته و در حدود ۵۹ میلیون تومان نیز حکم جریمه برای متخلفین صادر شده است.