فرماندار ماهشهر: مردم ایران همچنان شیفته آرمان انقلاب هستند

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: ملت شریف ایران اسلامی همچنان شیفته آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی امروز با خلق حماسه‌ای تاریخی پاسخ خوبی به توطئه‌های روزافزون دشمنان داخلی و خارجی دادند.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی همچنان شیفته آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

فرماندار ماهشهر بیان کرد: با وجود گذشت ۲۳ سال از رحلت حضرت امام خمینی(ره) مردم همچنان از ارزش‌های ایشان و انقلاب اسلامی پیروی کرده و حمایت‌های خود را از مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و محکم‌تر نشان داده‌اند.

حیاتی ادامه داد: ۲۲ بهمن نماد ظلم ستیزی ملت ایران است و در این روز مردم ایران با شرکت در راهپیمایی باشکوه یک بار دیگر پیمان مجدد با آرمان شهیدان دفاع مقدس و امام شهیدان بستند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و بیداری مردم ایران در سال ۵۷ هیمنه ابرقدرت‌ها و آمریکا و کشورهای اروپایی را شکست داد، اظهار کرد: استکبار جهانی از همان روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸ تحریم‌های خود را بر ایران آغاز کرد و تا امروز این تحریم‌ها را روز به روز تشدید کرده‌اند اما این تحریم‌ها تاکنون ذره‌ای از اراده ملت ایران را کم نکرد بلکه همت و تلاش ملت را چند صد برابر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، مسیر راهپیمایی در این شهرستان از مسجد شهدا، خیابان امام خمینی(ره)، بلوار آیت‌الله طالقانی، بلوار مصلی، مصلای نماز بوده که با حضور اقشار مختلف شهروندان در حال انجام است.

راهپیمایان ماهشهری نیز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار مراتب انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *