ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﻏﻠﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ:

۱۵۰۰ تن برنج و شکر جهت ماه رمضان به بازار خوزستان تزریق می‌شود

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﻏﻠﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ اظهار کرد: در حال حاضر چهار هزار تن برنج هندی و ۸۲۸ تن شکر سفید در انبارهای استان وجود دارد و روز گذشته نیز مجوز تزریق به بازار یک هزار و ۵۰۰ تن از هر کدام از این اقلام برای ماه رمضان داده شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز امید جهان نژادیان امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۴۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر امام، ۳۳ هزار و ۳۰۰ تن برنج، ۸۰ هزار تن روغن، ۲۹ هزار تن شکر سفید در کارخانجات توسعه نیشکر وجود دارد.

وی با بیان اینکه گندم موجودی برای مصرف استان حدود ۵۲ هزار تن است اظهار کرد: سهمیه گندم کارخانجات آرد استان برای ماه فروردین تامین شده است و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﻏﻠﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﯽ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ عنوان کرد: اولین محموله خرید گندم روز گذشته وارد سیلو شهید رجایی شده است و براساس هماهنگی‌های انجام شده از ۲۰ فروردین نیز خرید گندم به صورت رسمی آغاز می‌شود.

جهان نژادیان گفت: در حال حاضر چهار هزار تن برنج هندی و ۸۲۸ تن شکر سفید در انبارهای استان وجود دارد که روز گذشته نیز مجوز تزریق یک هزار و ۵۰۰ تن از هر کدام از این اقلام برای ماه رمضان به بازار داده شد و از فردا براساس حواله‌های سازمان صمت در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ماه رمضان از لحاظ تامین چهار قلم کالای اساسی برنج، شکر، روغن و گندم هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.