بهبهان کرونا زده، نیمه تعطیل شد

فعالیت کلیه اصناف و گروه های شغلی برابر جدول وضعیت قرمز صورت خواهد گرفت فعالیت گروه ها و اصناف ۲،۳و۴ از امروز سه شنبه تعطیل است (استخرها،باشگاه ها و مراکز ورزشی) کلیه راه های منتهی به بازار از امروز سه شنبه با نیوجرسی مسدود خواهد شد

جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان به ریاست یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان تشکیل شد

?️به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و روند افزایشی بیماری کرونا، جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان تشکیل شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان بهبهان با توجه به وضعیت شهرستان دستور تعطیلی کلیه پارک ها، تفرجگاه ها، اماکن تفریحی و فرهنگی شهرستان و قطع کامل برق آن ها را صادر نمود.

همچنین مقرر گردید تمام راه های منتهی به بازار و هسته مرکزی شهر توسط نیوجرسی مسدود و بازار تعطیل گردد.

به منظور جلوگیری از آسیب دیدن اصناف فرماندار شهرستان کلیه بانک ها را موظف نمود به مدت ۳ ماه همکاری لازم و فرجه مورد نیاز را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهند.

همچنین آرامستان های سطح شهرستان تعطیل و فعالیت کلیه مدارس، آموزشگاه ها و مراکز آموزشی به حالت تعطیل درخواهد آمد و ادارات نیز با یک سوم پرسنل فعالیت خواهند کرد.

در راستای قرنطینه شهرستان ورود کلیه خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان نیز ممنوع و با هرگونه تخطی به شدت برخورد خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *