فراخوان مهرواره مجازی قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» تمدید شد

فراخوان مهرواره مجازی قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره کل حفاظت از محیط‌ زیست این استان در حال برگزاری است تا 20 فروردین‌ماه 1400 تمدید شد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، این مهرواره با محوریت قصه‌های زندگی‌ساز برای گروه‌های سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۳+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سالان در حال برگزاری است.
براساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد فرهنگی از منابعی چون، ادبیات شفاهی و عامه، قصه‌های بومی و محلی، متون ادبیات فارسی، سرگذشت شهیدان دفاع مقدس، مدافعان حرم و… بهره گیرند.
همچنین بخش زیست‌محیطی این مهرواره نیز با موضوع‌های جلوگیری از شکار و صید، حفاظت از طبیعت و محیط‌زیست و آلودگی‌های آن برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه این مهرواره علاقه‌مندان باید فیلم قصه‌گویی خود را به زبان فارسی، لهجه و گویش محلی به مدت زمان ۲ تا ‌۵ دقیقه به‌صورت افقی ضبط و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت khz.kpf.ir در بخش مهرواره ها اقدام به ثبت فرم مشخصات و بارگذاری فایل خود کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند هرگونه سؤال خود را از طریق شماره همراه ۰۹۱۶۳۲۱۴۴۱۴ با دبیرخانه این مسابقه در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.
گفتنی است: برگزیدگان مهرواره قصه‌گویی «از یلدا تا نوروز» نیز نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی و تجلیل خواهند شد.