حبیب آقاجری : لزوم رفع مشکلات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در هندیجان + تصاویر

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا “حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان گفت: رفع مشکلات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برای جلب رضایت شهروندان و بهره مندی آن‌ها از امکانات ضروری است.

او با اشاره به بازدید از مسکن مهر جنوبی اشاره کرد و افزود: منظقه مذکور وضعیت نامطلوب دارد که پیگیری‌های لازم در خصوص زیرساخت شهری از جمله فاضلاب و آسفالت معابر پیگیری خواهد شد.

آقاجری بازدید از سالن بصیرت هندیجان جنوبی و تلاش در جهت رفع مشکل کفپوش سالن و جایگزین کردن برق دیموند با برق سه فاز را از دیگر برنامه‌های امروز عنوان کرد و بیان داشت: سرکشی از آخرین وضعیت ورزشگاه تختی، بررسی استخر و ساختمان اداری و قول مساعد در خصوص تامین سریع اعتبار مشخص شده جهت اتمام آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیدار با فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان در خصوص اقدامات حمایتی در مورد افراد آسیب پذیر جامعه و متعاقب آن توصیه او در زمینه کار‌های فرهنگی تصمیماتی اتخاذ شد، همچنین در جلسه دهیاران روستا‌های بخش چم‌خلف عیسی در شهر زهره مشکلات اساسی از سوی مسئولان مربوطه مطرح شدند و پاسخ‌های لازمه و قول‌های مساعد در خصوص پیگیری برخی موارد تا حصول نتیجه ارائه شد.

او اظهار داشت: همچنین در نشست با هیات‌های نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فرمانداری توصیه‌های لازم به دست اندرکاران امر در خصوص بررسی صلاحیت‌ها در چهارچوب قانون مشخص شد و بر پرهیز از افراط و تفریط تاکید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ای کاش آقای آقاجری در دوره قبل این طور به فکر پروژه های ناتمام می بود.ما توی هندیجان حتی یک پارک درستی که خواسته های بحق اولیه مردم است ،نداریم .دست همه مسئولین بی لیاقت درد نکنه.