مسابقات فوتبال جام شهروند به اسپانسری دکتر محمدعلی سلیمانی کرتلایی و با قهرمانی تیم فربد محمدی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری خورنامسجدسلیمان // جام شهروند ۱۴۰۰ از یکشنبه هشتم فروردین 1400 با شرکت ۸ تیم از جمله، آریا دلا دشتگل(داودی)، کوی نفت خیز(عالیوند)، وارگه(رضا سلیمانی)، آذرخش(مراد مهمدی)شایان مهرآبادی، فربد محمدی، عبدالهی، احسان احمدی به صورت تک حذفی با مسئولیت و اسپانسری دکتر محمدعلی سلیمانی کرتلایی برگزار شد.

جام شهروند ۱۴۰۰ از یکشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۰ با شرکت ۸ تیم از جمله، آریا دلا دشتگل(داودی)، کوی نفت خیز(عالیوند)، وارگه(رضا سلیمانی)، آذرخش(مراد مهمدی)شایان مهرآبادی، فربد محمدی، عبدالهی، احسان احمدی به صورت تک حذفی با مسئولیت و اسپانسری دکتر محمدعلی سلیمانی کرتلایی برگزار شد.
در پایان مسابقات جام شهروند، فینال بین تیمهای فربد محمدی و کوی نفت خیز عالی وند در روز چهارشنبه گذشته ساعت ۷ونیم برگزار شد و در پایان پس از نتیجه مساوی ۳بر۳ ، تیم فربد محمدی در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی رسید.
در این دوره از مسابقات جام شهروند تیم شایان مهرآبادی نیز  به مقام سوم دست پیدا کرد.
از سوی اسپانسر جام شهروند به مقام اول مبلغ سه میلیون تومان، مقام دوم دو میلیون تومان و مقام سوم یک میلیون تومان کارت هدیه اهدا گردید.
در پایان نیز  از داور بازی ها اسدی با اهدا کارت هدیه تقدیر به عمل امد.
دکتر محمد علی سلیمانی کرتلایی اسپانسر و مسئول برگزاری  جام شهروند در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: ورزش باید با جوانمردی ،گذشت و ایثار عجین باشد و  برای احیای این فرهنگ جوانمردی تلاش کرد.
وی اظهار داشت: به یقین این جام با هدف دورهمی و ارتباطی دوستانه و ایجاد انگیزه ای برای جوانان شهرستان برگزارشد و  پیشنهاد بنده بر اخلاق مداری بوده و تا انتها هم در باب اخلاق در تمامی زمینه ها معتقدم.
محمدعلی سلیمانی در آخر افزود: برای یکایک ورزش کاران  که در  جام شهروندی شرکت کردند بهترینها را همراه سلامتی، طول عمر بابرکت و عاقبت بخیری خواهانم و
امید است با وجود شما عزیزان بتوانیم در ماه آینده زمینه و بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی و شناسایی استعدادهای نهفته در شهر خفته مسجدسلیمان فراهم کنیم و ورزش در خواب رفته را بیدار و هوشیار کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *