فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:

تشدید محدودیت ها از ظهر امروز تا روز ۱۴ فروردین

خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان:فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از تشدید محدودیت ها از ظهر امروز تا روز ۱۴ فروردین خبر داد.
خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان:فرماندار شهرستان مسجدسلیمان از تشدید محدودیت ها از ظهر امروز تا روز ۱۴ فروردین خبر داد.
دکتر محمد پاکدل در گفتگو با خبرگزاری خورنا  ضمن تبریک روز طبیعت، همکاری مردم و دستگاههای متولی جهت اجرای محدودیت های ابلاغی سیزدهم فروردین را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری دانست و گفت: با توجه به وضعیت شهرستان مسجدسلیمان و تشدید شیوع کرونا در این شهرستان ستاد پیشگیری از کرونا برای روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین  محدودیت ها و تردد خودرویی را تشدید و با متخلقین برابر با قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، خاطرنشان کرد: با توجه به این که در روزهای اخیر با تهدید جدی شیوع ویروس کرونا خصوصا ویروس جهش یافته (انگلیسی) در سطح کشور و مسجدسلیمان روبرو هستیم، از مردم عزیز شهرستان تقاضا دارم در روز طبیعت از تجمعات بپرهیزند..

فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده و ممنوعیت تردد در این دو روز گفت: بنا بر مصویه جدید ستاد پیشگیری از کرونا از ظهر امروز عملیات مسدود سازی و محدودیت در محدوده دو راهی لالی، پلیس راه واقع در شهرک صنعتی، مسدود سازی معابر از سمت عنبر به بخش عقیلی، مسدود سازی منطقه ززیلایی به سمت عقیلی، محور فلکه دانشگاه آزاد از تقاطع زمان آباد، مسدود سازی مسیر منتهی به پارک جنگلی تمبی، مسدود  سازی محور منطقه تلبزان، مسدود سازی ورودی شهر گلگیر، محور منتهی به گلگیر از منطقه خواجه آباد، جاده تمبی چم فراخ و دیگر موارد ورودی و خروجی شهرستان توسط پلیس نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، سپاه، بسیج، شهرداری، اداره راهداری، هلال احمر و…. مسدود خواهد شد. همچنین با توجه به شرایط قرمز کرونایی در مسجدسلیمان ممنوعیت تجمع در طبیعت،پارک ها و فضای های سبز عمومی در روز سیزدهم فروردین اعلام می گردد. پاکدل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است در صورت هر گونه تخلف خودروها را تا ۱ میلیون تومان جریمه کند.

دکتر پاکدل خطاب به مسافرانی که قصد دارند طی این دو روز به مسجدسلیمان  سفر کنند گفت: درخواست ما از عزیزان این است در خانه بمانند تا ضامن سلامت خود و خانواده های شان باشند چرا که به هیچ وجه اجازه ورود آنان به شهر داده نخواهد شد…