دیدارعیدانه مدیر مخابرات خوزستان با خانواده شهیدبرشوی در خرمشهر

به مناسبت آغاز سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مخابراتی هشت سال دفاع مقدس، مدیر مخابرات منطقه خوزستان با خانواده و مادر شهید جاسم برشوی دیدار و ضمن تبریک سال نو با اهدای لوح تقدیری از ایشان تجلیل کرد.

خورنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، صبح روز سه شنبه دهم فروردین ۱۴۰۰ رحیم فلاح زاده مدیر منطقه و رییس امور ایثارگران و مخابرات شهرستان خرمشهر با حضور در منزل خانواده شهید مخابراتی جاسم برشوی، در فضایی معنوی و صمیمی با مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کردند و ضمن تبریک سال نو از درگاه خداوند سبحان، عالی ترین درجات را برای شهیدان انقلاب اسلامی مسئلت کردند.

فلاح زاده در این دیدار شهدا را مظهر ایستادگی و افتخار میهن اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت؛ آرامش و رفاه امروز خود را مرهون جانفشانی، فداکاری و ایثار والای شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و شما خانواده شهدا با تقدیم فرزند دلبندتان، ذخیره آخرت خود را فراهم کردید و ما نیز باید ادامه دهنده مسیر آنان باشیم و از آرمانهای شهدا پاسداری کنیم.

در ادامه مادر شهید جاسم برشوی از غم فراق فرزند به بیان خاطرات ارزشمندی از سیره و رفتار و نحوه دریافت خبر شهادت فرزندش پرداخت.

بر اساس این گزارش شهید جاسم برشوی متولد ۱۳۴۱ در آبادان است که در سن ۲۴ سالگی در نهم مرداد ۱۳۶۵ در محور عملیاتی آبادان ماهشهر به شهادت رسید.

گفتنی است مخابرات منطقه خوزستان مفتخر است ۲۲ نفر از کارکنان خود را در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *