جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان خبر داد:

انسداد مسیر‌های منتهی به پارک‌ها و بوستان‌های اهواز

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال ممنوعیت‌های تردد و مسدود کردن مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها و پارک‌های اهواز خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ فرید کریمی زاده جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ضمن تبریک سال نو و ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تهمیدات لازم در حوزه محدودیت‌های تردد و ترافیک جاده‌های درون استانی توسط پلیس راهور خوزستان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، ممنوعیت مطلق تردد و توقف در همه معابر منتهی به تفرجگاه ها، بوستان ها، پارک‌ها و همچنین مبادی ورودی و خروجی استان اجرایی شده است، افزود: بنابراین از مردم و شهروندان خواهشمندیم طی روز‌های مذکور با نیرو‌های نظامی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ کریمی زاده بیان داشت: در سطح کلانشهر اهواز مسیر‌های منتهی به بلوار ساحلی شرقی و غربی، مسیر‌های شمال به جنوب شهر و بالعکس ممنوعیت تردد با قرار دادن نیرجرسی‌های بتنی اعمال شده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: همچنین در معابر منتهی به تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و بوستان‌های اهواز با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه مسدود هستند و با رانندگان متخلف و ناقض قوانین برخورد جدی و براساس مصوبات برخورد می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: مردم با پرهیز از سفر‌ها و تردد‌های غیرضروری به حفظ سلامتی خود و دیگران و مهار ویروس منحوس کرونا کمک کنند.