تردد در ایذه از ۱۲ فروردین ممنوع است/وضعیت بیمارستان ایذه ساماندهی شود/ تشیع جنازه از ۸ شب تا ۶ صبح

خورنا_خداداد کردی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ایذه در جلسه امروز ستاد قرارگاه کرونا گفت:متاسفانه با وجود تعهد برخی از پزشکان، آنها با التماس هم بالای سر بیماران نمی‌آیند.

خستگی کادر درمان قابل پذیرش است ولی نباید کم‌کاری‌ها با این خستگی توجیه شوند.

گریز از وظایف ذاتی یک مسئول ویژه در شرایط بحرانی کنون قابل پذیرش نیست.
اگر از این پس در حوزه خدمات به بیماران کرونایی کم‌کاری ببینیم بر علیه مسئول مربوطه اعلام جرم خواهیم کرد.
دلیل فراری دادن پزشکان متخصص باید بررسی شود، می‌گوییم بیمار کرونایی از شهرهای مجاور به ایذه نیاید ولی در کمبود خدمات زنان زایمانی شهرستان در حال انتقال به باغملک هستند!
امکانات بدون استفاده درمان شهرستان باید با مدیریت صحیح به کار آیند. پزشکان عفونی به بیمارستان باز گردانده شوند.
هر مدیری بخواهد در ایذه کار کند تخریب می‌شود.حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما است و برای سلامی مردم تمامی ورودی و خروجی های شهرستان ،تفریگاه های شهرستان و بخش ها از امشب تا ۱۴ فروردین مسدود می باشد.

هیچ خودرویی از امروز اجازه ورود و خروج از شهرستان ایذه را نداشته، که از مردم خواهشمندیم با ما همکاری لازم را داشته باشند.

خودروهای که در روز ۱۳الی ۱۴ فروردین از خانه خارج شوند جریمه و به پارکینگ منتقل می شوند.

تمامی رؤسای دستگاه اجرایی و کارمندان حق خروج از خانه را در روز طبیعت نداشته که در صورت مشاهده به تخلفات اداری معرفی می شوند.

جابه جایی مسافران توسط بارج های دریاچه سد کارون ۳ ممنوع بوده و در این روز این بارجی کار جابجایی مردم و خودروها را انجام نمی دهد.

به بخشداران و دهیاران دستور داده شده داده شده که تمامی مسیری فرعی که به جای تفریحی منتهی میشود را ببندند.

از تمام مردم خوب این شهرستان جهت همکاری در جلوگیری از انتشار ویروس علاوه بر اینکه بهداشت فردی را رعایت می کنند انتظار می رود فاصله اجتماعی را هم رعایت کنند.

ساعت برگزاری مراسمات در ایذه از ساعت ۸ شب تا ۶ صبح می باشد و به دلیل وضعیت قرمز ایذه ، تحت هیچ شرایطی روز ۱۳ فروردین جنازه تحویل داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *