آقای فرماندار، بهبهان از کرونا خسته و از شما ناامید شده است، لطفا بروید

احسان آذریان

در چند هفته اخیر به شکل نگران کننده ای شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بهبهان بوده ایم روند صعودی مرگ و میر ها و تعداد بستری ها لبخند و آرامش خاطر را از مردم بهبهان سلب کرده است.

مردمی که بیش از هر زمانی خود را بی پناه و تسیلم هجوم بی رحمانه و خوفناک کرونا می بینند.

تا پیش از شروع موج جدید کرونا در کشور سه موج از این بیماری پشت سر گذاشته شد موج هایی که تجربیات موفق و ناموفق زیادی در رابطه با مقابله و کنترل این بیماری برای مسئولین به همراه داشته است.

امیدوار بوده ایم که مسئولین محترم شهری بویژه فرماندار شهرستان با بهره گیری از این تجربیات عملکرد موفق تر و قابل قبول تری در برابر شیوع کرونا در موج جدید از خود به نمایش بگذارد اما متاسفانه همچنان شاهد تکرار اشتباهات و تجربیات ناموفق گذشته از سوی فرماندار شهر هستیم.

اشتباهاتی که تاوان آن ها داغ و غمی بزرگ بر دل مردم بوده است.

هر چند سهل انگاری عده ای از مردم در تشدید شرایط فعلی بی اثر نیست اما سوءمدیریت و ضعف عملکردی فرماندار به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونا و نماینده دولت در شهرستان تاثیر بسزایی در شکل گیری این فاجعه کرونایی در شهرستان بهبهان داشته است فرمانداری که انتظار می رفت امروز بیش از هر زمانی از قدرت و اختیارات خود برای مراقبت از جان و سلامت مردم استفاده کند.

آقای فرماندار باعث شرمساری و تاسف است که بعد از این همه تلفات اگر در بازار و خیابان ها یا در صحراها و مناطق تفریحی بهبهان قدمی بگذاریم اثر و اقدام جدی و حساسیت زایی برای کنترل و مبارزه با کرونا به چشم نخواهیم دید و یا هنوز شاهد تجمعات چند صد نفری تا چند هزار نفری در مناطق مختلف این شهرستان هستیم تجمعاتی که بدون شک بیش از هرچیزی گواه روشنی بر ناتوانی و ضعف مدیریتی شما می باشد.

آقای فرماندار جان و سلامتی و آرامش مردم در میان است هر چقدر که شما و مسئولین توپ را در زمین مردم انداختید کافیست از شعار ها و جلسات بی تاثیر شما هم خسته و هم نامید شده ایم اگر نمی توانید و یا زورتان نمی رسد که حتی از تجمع در یک منطقه تفریحی کوچک جلوگیری کنید لطفا استعفا دهید شاید نیرویی با اراده قوی تر و با صلابت تر به داد مردم این شهر برسد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *