پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد امیدیه افتتاح شد

خورنا: همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، ۴ هزار متر مربع از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در مراسمی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این دانشگاه که با حضور مسئولان شهری و دانشگاهی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام خجسته دهه فجر، ۴ هزار متر مربع از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به این پروژه‌ها افزود: دارالقرآن الکریم، مجتمع ورزشی شهدای گمنام و سیستم آبیاری تحت فشار دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده این واحد دانشگاهی در شهرستان هستند.

مهرداد افشون تصریح کرد: اکنون این واحد دانشگاهی بعد از گذشت ربع قرن از فعالیت آموزشی و پژوهشی خود به عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی نفتی ایران با وسعتی به میزان ۱۵.۵ هکتار در دو مجتمع اصلی دانشگاه و مجتمع آموزشی امیرکبیر است.

وی همچنین عنوان کرد: این دانشگاه با در اختیار داشتن مجتمع آزمایشگاهی رازی و ۳۰ آزمایشگاه و کارگاه مجهز، هفت سایت کامپیوتر و اینترنت و برخورداری بیش از ۳۵۰ عضو هیئت علمی تمام وقت، نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص و کارشـناس صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور داشته است.

در پایان این مراسم، مسئولان ضمن افتتاح پروژه‌ها بر مزار شهدای گمنام دانشگاه حضور پیدا کرده و تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و انقلاب بستند.