معاون فرماندار هندیجان : بسیج تمام دستگاه های شهرستان برای اجرایی شدن مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان

به گزارش خبرگزاری خورنا “اولین جلسه مرحله دوم طرح حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه ۴ فروردین ماه در سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان برگزار شد.

خضعلی معاون فرماندار با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و تندرستی برای ملت شریف ایران اسلامی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی و برنامه ریزی در جهت پشتیبانی لازم و آمادگی کامل دستگاه های شهرستان در اجرای مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و از همه اداراتی که در سال ۹۹ پیگیر و نسبت به اجرایی شدن مصوبات ستاد اقدام و در کنار کادر درمان بودند تشکر و قدردانی نمودند .

وی نقش و همراهی همشهریان عزیز هندیجان را در موفقیت این طرح و پیشگیری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تا ریشه کن کردن ویروس کرونا بسیار مهم و حیاتی دانسته و از تمام همشهریان در شهرستان خواستند همچون سال ۹۹ که با همه مشکلات و سختی ها یار و یاور ما بودند و در پیشبرد هر چه بهتر این طرح با ارائه نظرات و پیشنهادات به ما کمک می کردند ، تشکر نمودند .

خضعلی در ادامه افزود؛ در این جلسه طبق هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد جمعیت هلال احمر روزانه از مسافرین در محل ترمینال شهرستان تست بگیرد .
از تمام ملوانان شناورهای تجاری قبل سفر تست کرونا گرفته و در صورت منفی بودن مجوز خروج صادرشود.
شهردار هندیجان ظرف مدت یک هفته درب های ساخته شده آرامستان های شمالی و جنوبی را نصب نماید و شهرداران و بخشداران تجهیزات مورد نیاز این طرح را آماده و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دهند ، اطلاع رسانی و انتشار عکس و کلیپ های هشدار دهنده از جمله مواردی بود که ارشاد و تبلیعات اسلامی قرار شد انجام دهند.

وی افزود : بخشداران از تجمع افراد در سطح روستاها و باغ های شهرستان با استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاران اقدام کنند .

خضعلی در پایان گفت ؛با در اختیار قرار دادن نیروهای داوطلب از سوی هلال احمر و بسیج جهت حضور در کلاس های بهداشت جهت آموزش نحوه تست گیری و تامین تجهیزات لازم مقرر گردید در هفته های آینده بعد از هماهنگی لازم غربالگری کاملی در سطح شهرستان و ادارات صورت گیرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *