موارد بستری در یک روز گذشته در هندیجان افزایش یافت

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان نسبت  به افزایش موارد بستری در یک روز گذشته در این شهرستان هشدار داد

به گزارش خبرگزاری خورنا ” داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار داشت: در طول یک روز گذشته سه مورد بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان شهداء بستری شده اند.

وی با اشاره به وضعیت درحال افزایش بیماری کرونا و انتقال شدید ویروس کرونا در بین اعضاء خانواده ها در شهرستان اظهار داشت: متاسفانه افراد در جامعه با شنیدن خبر کاهش موارد ابتلا، جدیت خود را در رعایت دستورالعملها از دست میدهند و همین موضوع باعث افزایش و پیک دوباره ویروس میشود.

داود رئیسی در ادامه افزود: در شهرستان روزانه بین ۸ تا ۱۵ نفر از نظر کرونا مثبت میشوند. در طول دو هفته گذشته، کرونا در میان یک خانواده باعث بستری شدن سه عضو این خانواده شده است. شرایط بسیار شکننده ای در هندیجان حاکم است که با کوچکترین سهل انگاری از طرف مردم میتواند منجر به قرمز شدن شهرستان شود.

مدیر شبکه و بهداشت و درمان شهرستان در پایان از همه همشهریان خواست: از حضور در دورهمی های خانوادگی به هر شکلی پرهیز کنند نداشتن علائم بیماری، نشانه سالم بودن نیست، افراد ناقل بدون علامت بسیاری وجود دارند که بدون اطلاع از ناقل بودن خود، بیماری را به اطرافیان منتقل میکنند. از رفتن به مهمانی و پذیرش مهمان از شهرهای مجاور و قرمز پرهیز کنند، از حضور در مکانهای شلوغ پرهیز کنند و فقط درصورت ضرورت با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از منزل خارج شوند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *