افتتاح طرح آبرسانی به عشایر دره سرخ رامهرمز

افتتاح منبع آب در وسعت کوچک برای عشایر کار بزرگی نیست آنچه که بزرگ است اهمیت خدمت به عشایر است

همزمان با اولین روزهای عید نوروز از طرح آب رسانی به عشایر رامهرمز با حضور سید هدایت الله موسوی مدیر کل امور عشایر استان خوزستان ،ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر و جمعی از مسولین شهرستانی بهره برداری بعمل آمد.این طرح ها شامل آب رسانی به عشایر دره سرخ می باشد.

در ابتدای افتتاح این طرح ابراهیم متینیان نماینده مردم شهرستان رامهرمز و رامشیر با اشاره به اینکه خدمت رسانی به عشایر و محرومین از تاکیدات بنیان گذار جمهوری اسلامی می باشد لذا بنده اولین دیدار خود پس از تحویل سال را با حضور در جمع عشایر قرار دادم تا تاکید به خدمت رسانی به این قشر را به همه ی مسولین محلی یادآور شوم .
نماینده رامهرمز با اذعان به اینکه منطقه ی ما در تنش آبی قرار دارد لذا لزوم آبرسانی و ایستگاه های پمپاژ آب جهت حفظ سکونت عشایر به دلیل نیاز اقتصادی کشور به تولیدات این عزیزان باید در اولویت مسولین باشد.

ابراهیم متینیان با اشاره به اینکه افتتاح منبع آب در وسعت کوچک برای عشایر کار بزرگی نیست آنچه که بزرگ است اهمیت خدمت به عشایر است .

در ادامه این افتتاحیه مدیر کل امور عشایر استان خوزستان افزود حقیقت امر ما برای خدمت به عشایر کمبود اعتبار نداریم بلکه عدم ساماندهی مناسب در تقسیم اعتبارات داریم و از این حیث می توانیم در قالب وام های متنوع عشایر را در خرید مایحتاج اولیه دامی پشتیبانی کنیم.
در انتهای این برنامه از مشکلات منطقه عشایر سر گچ بازدید و قول مساعد برای حل آنها داده شد.