رشد ٣٠ درصدی فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کانتینری در بندرامام خمینی(ره)

فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در پایانه اختصاصی کالاهای کانتینری مجتمع بندری امام خمینی(ره) با ٣٠ درصد رشد در عملیات مربوط به صادرات نسبت به مدت مشابه در سال قبل در مجموع عملکرد به بیش از۱۱۹ هزار Teu رسید.

خورنا| هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال افزایش ظرفیت عملیاتی در پایانه کانتینری و همچنین فعالیت‌های بازاریابی، فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کانتینری از رشد مطلوبی از ابتدا تا اسفندماه سال جاری برخوردار بود.

دریس در ادامه افزود: ایجاد کریدور مشترک انتقال کالا بین صنایع همجوار با مجتمع بندری امام خمینی(ره) و استفاده از ظرفیتهای ریلی و ارائه خدمات مطلوب بندری به صاحبان کالا و مشتریان از دیگر عوامل مؤثر در ارتقای شاخص عملیات کانتینری به شمار می‌آید.

وی همچنین میزان تخلیه و بارگیری کالا به لحاظ وزنی نزدیک به یک میلیون و ١۴٠ هزار تن عنوان کرد و گفت: هم‌افزایی بین صنایع همجوار و مجتمع بندری امام خمینی(ره) موجب شده که در سال جاری شاهد رونق بیشتر در تخلیه و بارگیری محمولات صادراتی باشیم و افق تازه‌ای در زمینه‌ی همکاری صنعت و بندر گشوده شود.
یادآور می‌شود پایانه اختصاصی کالاهای کانتینری مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت، محوطه‌ها و انبارهای سرپوشیده‌ی نگهداری کالاهای کانتینری زمینه‌ی مساعدی برای فعالیت‌های مرتبط به تخلیه و بارگیری این نوع کالا فراهم کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *