پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه مسئولیت اجتماعی جاده کمربندری بندرامام خمینی(ره)

روند پیشرفت احداث جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان تا اسفندماه سال جاری با 72 درصد پیشرفت به مرحله جدول‌کشی و ساخت پیاده‌رو در برخی از نقاط آن رسیده است.

خورنا| هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با تأکید بر پیگیری مجدانه‌ی این اداره کل برای اتمام این پروژه مهم مسئولیت اجتماعی در زمان‌بندی مقرر بیان داشت: با توجه به برخی موانع در برخی از نقاط این جاده برخی مراحل ابتدایی در آن نظیر اجرای عملیات زیرسازی در محدوده کیلومتر دوم تا سوم در حال انجام و همزمان در برخی نقاط دیگرآن، عملیات جدول‌کشی و پیاده‌روسازی در دست انجام است.

دریس اجرای توونان(مخلوط خاک و سنگ) در کیلومتر ۷ تا ۸ شاخه شمالی جاده‌ی کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان و همچنین اتمام زیرسازی و اجرای معبر آب‌های سطحی در مجاورت پادگان را از دیگر اقدامات در حال انجام عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: این پروژه بزرگ عمرانی از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف رونق و توسعه مناطق پیرامون منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در سه باند رفت و سه باند برگشت به عرض ۲۷ متر، با رفوژ(جدول‌کشی) میانی به طول ۶ متر و ۳۵ متر پیاده رو از هر دو طرف احداث می‌شود.

یادآور می‌شود جاده کمربندی بندرامام خمینی(ره) به آبادان با حدود ۹ کیلومتر طول و ایجاد ۱۴۶ فرصت شغلی جدید، موجب کاهش ترافیک درون شهری، حل معضل راه‌بندان و ترافیک سنگین در مبادی ورودی به شهر و اتصال مراکز اقتصادی با هدف توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *