حبیب آقاجری از راه اندازی بخش های ICU و CCU بیمارستان شهدای هندیجان و تعیین پیمانکار برای تکمیل کلینیک تخصصی امام رضا (ع) امیدیه در آینده نزدیک خبر داد

حبیب آقاجری گفت: بیمارستان های امام رضا(ع) امیدیه و شهدای هندیجان با کمبودهای زیادی از نظر تجهیزات و نیروی انسانی مواجه هستند که امیدواریم این مشکلات با همکاری وزارت بهداشت مرتفع شوند.

به گزارخبرگزاری خورنا” نشستی میان حبیب آقاجری و دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

حبیب آقاجری در خصوص این نشست عنوان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) امیدیه باید به جمعیتی ۱۰۰ هزار نفری خدمات رسانی کند اما متاسفانه با کمبود جدی تجهیزات مواجه است. این کمبود تجهیزات سبب شده شهروندان امیدیه ناچارا برای درمان به شهرستان های اطراف یا مرکز استان مراجعه کنند که این موضوع، هزینه حمل و نقل را نیز به هزینه درمان اضافه می کند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث کلینیک تخصصی امام رضا(ع) امیدیه گفت: این کلینیک به عنوان یکی از پروژه های تحول نظام سلامت در سال ۸۴ کلنگ زنی شد و پس از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی، در سال ۹۷ به دلیل عدم اجرای تعهدات پیمانکار متوقف شد که در این نشست مقرر شد پیمانکار جدیدی برای ادامه پروژه تعیین شود.

آقاجری، راه اندازی بخش های CCU و ICU و همچنین راه اندازی اتاق عمل بیمارستان شهدای هندیجان را از خواسته های اصلی مردم این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی این بیمارستان کمبود نیروی انسانی است که از وزارت بهداشت درخواست داریم این مشکل را حل کند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه دکتر جان بابایی دستورات لازم را جهت خریداری تجهیزات برای بیمارستان های امام رضا(ع) امیدیه و شهدای هندیجان صادر کردند و بنده هم به عنوان نماینده مردم همچنان تا زمان تجهیز این دو بیمارستان پیگیر این موضوع هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *