پیام استاندار خوزستان در سال نو؛ خدمت با روحیه قرارگاهی و میدانی تا روز آخر دولت

استاندار خوزستان در پیام نوروزی خود تاکید کرد: همگی با روحیه جهادی و انقلابی بروکراسی اداری را کنار بگذاریم و با روحیه قرارگاهی و میدانی تا روز آخر دولت به مردم عزیز و شریف استانمان خدمت کنیم.

به گزارش خورنا قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در این پیام آورده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محوّل الحول و الأحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

مردم عزیز و شریف خوزستان

ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم. ادامه جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و تحریم های همه جانبه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف کشور حتی در دارو و درمان، گسترش ویروس منحوس کرونا و درگیر شدن اقشار مختلف مردم استان در ابعاد ابتلا، فوت، پیشگیری، درمان، تعطیلی بازار، ادارات و سازمان ها و محدودیت های مکرر و مختلف در سفرها و مراسمات، عوارض حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، روان آب های سطحی، مشکلات سیستم فاضلاب، مشکلات آب شرب، مشکلات کارگری، کارمندی و تعویق حقوق آنها …. این ها همه مشکلات بود که سال گذشته برای ما و مردم دردسر درست کرد.

نظام و دولت همکاری خوبی با هم داشتند. مردم به یاری دولت و نظام شتافتند. تلاش‌های فراوانی انجام داده شد اما مشکلات خیلی عمیق و فراوان است.

همراهی و هم افزایی مردم کما فی السابق بی‌نظیر بود. این سال پر فراز و نشیب با همه مشکلاتش را پشت سر گذاشتیم.

عید نوروز باستانی و سال نو را حضور یکایک مردم عزیز و شریف خوزستان تبریک و تهنیت عرض می کنم. تلاش شد در این ایام حقوق اقشار زحمتکش آبداران، کارکنان شهرداری ها و دستگاه های اجرایی استان و کارگران عزیز تا حد امکان پرداخت شود. تلاش شد منابع لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز تامین شود و برای سایر شهرها و آب روستایی و شهرهای پر تنش برنامه‌ریزی شود.

در سال جدید نگوییم دولت چند ماه بیشتر به خدماتش باقی نمانده است. همگی با روحیه جهادی و انقلابی بروکراسی اداری را کنار بگذاریم و با روحیه قرارگاهی و میدانی تا روز آخر به مردم عزیز و شریف استانمان خدمت کنیم.

تلاش در ساماندهی اعتبارات ماده ۵۶ آب و فاضلاب و آب روستایی یکی از اهداف برنامه های سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

کوشش و پیگیری در تخصیص اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه ملی یا ارائه راه لایحه تخصیص درصدی از درآمد نفت برای رفع مشکلات مذکور یکی از اولویت‌های کاری استان خواهد بود. پیگیری ادامه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری با کمک دولت تدبیر و امید ادامه خواهد یافت.

انتخابات را در پیش داریم. هم انتخابات شوراهای شهر و روستا و هم انتخابات ریاست‌جمهوری. تلاش می‌کنیم انتخاباتی در شان مردم و نظام با رعایت دقیق قانون و با حضور حداکثری برگزار شود.

تلاش در رفع مشکلات کارگری، زیرساخت‌های جاده ای و آبرسانی به روستاها و شهرهای دچار تنش ادامه خواهد یافت.

تلاش در تبدیل پروتکل های امنیتی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی و جلب اعتماد عمومی مردم در تمام صحنه‌ها ادامه خواهد یافت همانگونه که مردم صاحبان اصلی نظام و کشور بوده و هستند.

امیدوارم در سال ۱۴۰۰ تحریم‌های ظالمانه شکسته شود، مشکلات کرونا برطرف شود و زندگی پر شور و نشاط نصیب همگان گردد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته