دستگیری ۲ داماد متخلف در شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر

خورنا – فرزادشعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا فرماندار شهرستان رامشیر از بازداشت ۲ داماد در مشراگه بدلیل برگزاری مراسم عروسی خبر داد.

عبادی فرماندار شهرستان رامشیر در ادامه گفت: به دستور دادستان شهرستان رامشیر، ۲ دامادی که در شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر بر خلاف دستورالعمل‌های بهداشتی و در این شرایط بحرانی کنونی که در استان و شهرستان رامشیر است اقدام به برگزاری عروسی کرده بودند، بازداشت شدند.

سالم عبادی فرماندار شهرستان رامشیر اظهار کرد: مراسم عروسی این ۲ داماد با تعداد مهمانان بسیار زیاد و با بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حالی برگزاری شده بود که از هر دو داماد و خانواده ی آنان‌ تعهد عدم برگزاری مراسم اخذ شده بود، که سرانجام همگی بازداشت و از ادامه مراسم جلوگیری شد.

فرماندار رامشیر بیان کرد: بر اساس دستورات ستاد کرونا برگزاری تمامی مراسمات از جمله عروسی و فاتحه بدلیل حضور ویروس منحوس کرونا ممنوع بوده و مطمئنا در صورت مشاهده، با متخلفینی که نسبت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت اند شدیدا برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است هر ۲ داماد به همراه پدران آنان و عاملین برگزاری مراسم با وجود تذکر چندباره پیش از برگزاری مراسم، به اتهام عدم توجه به دستورات مقامات و برگزاری مراسم و تهدید علیه بهداشت عمومی بازداشت شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس این اظهارات کاملا دروغه چون بنده اونجا بودم در ضمن اقای عبادی اگه راست میگن حتما میودنن دم ورودی ماسک و الکل گذاشته بودن و کلا ۱۰۰ نفر بیشتر نبودن درضمن ای کاش مدارک کافی که حد اقل میتونست با انتشار یک عکس گفته های خود رو تاکید کنند در دست داشتن ولی با این وجود با داماد ها را دستگیر کرده و راهی بازداشت کردند