از دانش آموزان نخبه قرآنی آبادان تجلیل شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان طی مراسمی از دانش آموزان نخبه قرانی در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش آبادان حبیب‌اله رمضانی اظهار داشت:: گروه دانش آموزی نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) آبادان ، رتبه دوم مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور را بدست آورد.

او افزود:  گروه نورالهدی با ترکیب دانش آموران ملوک طوهامی، .بتول حسابی پور، فاطمه وفایی، مبینا بن رشید، غزل سامری، زینب رخیصی، مرضیه دریس  به سرپرستی امین میمندی مدیر دارالقرآن  ۱۴ معصوم علیه السلام در این دوره از مسابقات کشوری خوش درخشید.

رمضانی یادآور شد: این گروه که از دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا آبادان هستند در این دوره از مسابقات بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گروه دانش آموزی همخوانی و مدیحه سرایی در استان‌های کشور رقابت کرده بودند ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران حائز رتبه و حضور در مرحله کشوری شدند.

او بیان کرد: از مجموع ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که به صورت غیرحضوری اما با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات در سمنان به رقابت پرداختند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان این دستاورد ارزشمند معنوی را به دانش آموزان و خانواده‌هایشان ، مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه شهروندان آبادان تبریک گفت و از تلاش های بی شائبه مدیران، مربیان، دارالقرآن ۱۴ معصوم (س)، کارشناسی قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش آبادان قدر دانی کرد.