ثبت‌نام ۲۳۷ داوطلب انتخابات شورای شهر در شهرستان بندر ماهشهر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: ۲۳۷ داوطلب کاندیداتوری انتخابات شورای شهر در بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، فریدون بندری اظهار کرد: در مهلت قانونی تعیین شده مجموعاً ۲۳۷ نفر برای کاندیداتوری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان بندر ماهشهر اقدام به ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد، ۱۰۲ نفر از بندر ماهشهر، ۹۵ نفر از بندر امام خمینی(ره) و ۴۰ نفر از شهر چمران قصد شرکت در این عرصه را دارند که از مجموع ۲۳۷ نفر، ۲۰۸ نفر آقا و ۲۹ نفر خانم هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در بندر ماهشهر تعداد داوطلبان آقا ۹۰ و خانم ۱۲ نفر، در بندر امام خمینی(ره) تعداد داوطلبان آقا ۸۷ و خانم ۸ نفر و در شهر چمران داوطلبان آقا ۳۱ و خانم ۹ نفر است.

بندری یادآور شد: مسن‌ترین داوطلب ثبت‌نام کننده ۶۷ سال سن دارد و متولد دی ماه ۱۳۳۲ و متعلق به حوزه انتخابیه بندر ماهشهر و جوان‌ترین آنها نیز ۲۵ سال سن دارد و متولد مهرماه ۱۳۷۴ و متعلق به حوزه انتخابیه بندر امام خمینی(ره) است.

وی در پایان اضافه کرد: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.