چهار طرح آبرسانی در خرمشهر با ۹۰درصد پیشرفت در حال اجرا است

فالح صفایی‌دربندی صبح چهارشنبه درخصوص آخرین پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین اداره کل آبفای استان خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند این طرح‌های آبرسانی ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می رسند.

وی افزود:طرح آب رسانی به منطقه دربندشرقی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده و تاکنون ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

صفایی دربندی به پروژه‌های فاضلاب خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب منطقه ۱۰۰ دستگاه، دربندشرقی، سرحانیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

وی اعتبار پروژه فاضلاب کوی عباره و بخشی از مینوشهر را ۲۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال برای این طرح با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزینه شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند اظهار داشت: اورهال (تعمیرات اساسی) هشت ایستگاه پمپاژ در سطح شهر خرمشهر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال  به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی رسیده است.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *