فرماندار هفتکل از ثبت نام ۳۴ داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد

به گزارش خبرگزاری خورنا سید عابدین طباطبایی، اظهار داشت: شمار داوطلبانی که به صورت قطعی درهفتمین روز ثبت نام شورای شهر ثبت نام کردند ۳۴ نفر که از این تعداد داوطلبان ثبت نام شده ۳۰ نفر آقا و ۴ نفرخانم می باشد .

طباطبایی افزود: در مجموع ۲۸ نفر به صورت حضوری در فرمانداری‌و ۶ نفربه صورت غیر حضوری ثبت نام کردند .

رییس ستاد انتخابات شهرستان گفت: بعد از پایان ثبت نام، بررسی صلاحیت داوطلبان با اجرای مقررات توسط هیات اجرایی در مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و نتیجه به افراد اعلام می گردد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان هفتکل مسئله انتخابات را یکی از جلوه های مردم سالاری دینی درجمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: انتخابات یکی از پیشران های تغییر تهدیدات دشمنان نظام در سطوح گوناگون و سطح منطقه و تبدیل به فرصت های بین المللی و داخلی برای توسعه ، پیشرفت و آبادانی کشور و تقویت بیشتر در حوزه مردم سالاری دینی و تبیین گفتمان مدیریت انقلابی در کشور ایران اسلامی است.

فرماندار گفت: در این راستا بر اساس قانون و گفتمان انقلاب اسلامی این مردم هستند که تعیین کننده و کانون اصلی و هسته اصلی در جمهوری اسلامی هستند و ما باید به عنوان مجریان قانون شرایط لازم و کافی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و صیانت از آرای مردم داشته باشیم.

طباطبایی با بیان اینکه تمام زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات همراه با امنیت فراهم شده گفت: رسانه ها نقش مهم و اساسی در تبیین انتخابات سالم و رقابتی خواهد داشت و امید است همه ما تحت لوای رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب و اجرای دقیق و صحیح قانون، انتخابات حداکثری بامشارکت همه مردم داشته باشیم.

وی به تشکیل هیات اجرایی حوزه انتخابی هفتکل اشاره کرد و گفت: هیات اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری با مساعی همه بزرگان، معتمدین مورد تایید تشکیل شد و هم اینک گام اول انتخابات برداشته شده است.

طباطبایی ادامه داد: برآیند هیات اجرایی انتخابات نشان دهنده رعایت اصل بی طرفی است که بر همه ما لازم و واجب است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان با توصیه به نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخاباتی از تخریب شخصیت افراد و توهین به شدت اجتناب کنند و اخلاق حرفه ای را رعایت کنند.

طباطبایی افزود: به همه داوطلبان و همه کسانی که پا در رقابت های انتخاباتی گذاشته اند توصیه می شود که به همدیگر احترام بگذارند.

وی در ادامه گفت: همه کسانی که در این دوره ثبت نام کردند مسلمان و برادر و خواهر ما هستند ومتعهد و دلسوز هستند و می خواهند گره ای از مشکلات مدیریت شهری را برطرف کنند بنا بر این اصل در تکریم و کمک به فضای مشارکت در انتخابات است و ما نباید اصول اخلاقی و اسلامی را فدای رقابت های انتخاباتی کنیم.

وی یکی از رسالت های رسانه را آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق برای مخاطب دانست و گفت: پیامی که از سوی رسانه منتشر می شود نباید گمراه کننده و تحریف کننده باشد بلکه یک پیام حقیقی باشد تا یک مخاطب در عالم حقیقت و واقعیت تصمیم بگیرد و افراد صالح و متعهد و دلسوز را انتخاب کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *