آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا در اندیمشک

خورنا_ سخنگوی ستاد کرونا و سرپرست شبکه بهداشت و درمان گفت: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا در اندیمشک آغاز شد.

دکتر یحیی میثم سخنگوی ستاد کرونا و سرپرست شبکه بهداشت و درمان واندیمشک اظهار کرد: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی  هدف کلی در گام چهارم، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید – ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین‌بخشی دانست و افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش میزان بستری و مرگ و میر را از دیگر اهداف اجرای گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا است.

میثم خاطر نشان کرد: پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر اهدافی است که به صورت اختصاصی در این مرحله از مدیریت بیماری در دست اجرا بوده و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که برنامه‌های گام چهارم مدیریت و کنترل کرونا محله و خانواده‌محور است، بر جلب مشارکت مردمی و همچنین همکاری‌های بین بخشی تأکید کرد و.گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی شاهد رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان باشیم. چراکه در حال حاضر تنها راه‌حلی که می‌تواند ما را از گرداب این همه‌گیری به ساحل امن نجات رهنمون شود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *