پیام فرماندار شهرستان گتوند به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

 

فرماندار گتوندبا صدور پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) را که به روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری شده است را به جانبرکفان پاسدار،و جانبازان سر افراز شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند

 

متن پیام بدین شرح است؛

 

سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و چهارم شعبان میلاد باسعات حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میمنت و فرخندگی این ایام را به نام “روز پاسدار” و “روز جانباز” نامگذاری و به عنوان امانتی در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار و ودیعه گذاشت.

 

این ایام یادآور دلاور مردی های زرمندگان و پاسداران اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که با نثار جان و یا بخشی از اعضای بدن خویش اجازه کوچک ترین تسلطی به دشمنان این آب و خاک ندادند.

 

پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی همواره با فداکاری، خستگی ناپذیری، اخلاق مداری و بلند همتی الگوهای ارزشمندی برای جامعه بوده و در مسیر اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کرده اند.

 

اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان عرصه های جهاد و شهادت به ویژه پاسداران و جانبازان سرافراز و همیشه در صحنه شهرستان تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منبع