همایش شورای انقلابیون ولایی استان خوزستان در اهواز برگزار شد

همایش شورای انقلابیون ولایی استان خوزستان روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ با حضور اکثر احزاب اصولگرا در اهواز برگزار شد

به گزارش خورنا اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی که مهمان ویژه و مجازی این نشست بود با اشاره به گام اول و پیروزی انقلاب گفت: در گام دوم باید از چهره های سیاسی وانقلابی پس از انقلاب همچون شهید باهنر، شهید لاجوردی، مقام معظم رهبری و سایر مسئولین انقلابی آن دوره الگو گرفت.

در ادامه نیز آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده بابیان تاکید مقام معظم رهبری بر حضور همه ظرفیت‌ها در سیاست توضیح داد: اصلی‌ترین تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به منظور فاصله بین مردم و حاکمیت است که مقابله با آن به عهده احزاب سیاسی با ایجاد شور و شعف در میان مردم و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات است.

وی همچنین با یادآوری علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از عجایب انقلاب این بود شعاری که در وسط تهران داده می‌شد در دور افتاده ترین روستا نیز در میان مردم جاری بود و این وحدت اصلی‌ترین شاکله پیروزی انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امین میرعلایی رئیس شورای انقلابیون ولایی نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری جامعه در انتخابات پیش رو بیان کرد: بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم است و همه دلسوزان انقلاب، نظام و رهبری باید با از خودگذشتگی از کنار فشارهای موجود درون و بیرون گذر کنند و از همه ظرفیت‌ خود در راه این نظام استفاده نمایند تا این اعتماد مجدداً به جامعه باز گردد.

در بخش دیگر این همایش نیز سیدموسی بلادیان قائم مقام این شورا با بیان قسمتی از تاریخ انقلاب به روسای جمهور پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در ابتدا دیدگاه روسای جمهور انقلابی و جهادی بود که به مرور زمان انحراف پیدا کرد و از منویات امامین انقلاب فاصله گرفت. وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است افزود، این وظیفه برای آنانکه کاندیدا می شوند و آنان که رای میدهند برابر است.

در ادامه نیز اردشیر روغنی معاونت سیاسی شورای انقلابیون ولایی استان خوزستان با بیان اینکه حوزه اشتغال معیشت و انتصابات از مهمترین مسائل استان است افزود، آینده استان در دست احزاب و تشکیلات استان است و اضافه کرد در اتفاقات اخیر استان این شورا ثابت کرد ظرفیت این اثرگذاری را دارد.

وی انتخابات شورای شهر آینده را پیچیده خواند و یادآور شد انتخاب ها باید عاقلانه و دور از حب و بغض ها باشد تا شرایط نابسامان استان به حالت ایده آل خود بازگردد و اطمینان داد جریانات انقلابی بر همه چالش‌ها فائق خواهد آمد.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به رویکرد دو قوه قضاییه و مقننه علاوه بر جوانگرایی، در راس این قوا افراد میانسال با انگیزه و سرزنده ای حضور دارند اذعان داشت در صورت عدم حضور چهره‌های شاخص انقلابی در انتخابات پیشرو باید جایگزین مناسبی معرفی کرد.

گفتنی است که شورای ائتلاف استان خوزستان تا قبل از این، تنها شورای منتسب به جریان اصولگرا در استان خوزستان بود که از دید بسیاری از هواداران این طیف به دلیل عملکرد اخیر به خصوص حمایت شدید از استاندار و شهردار سابق در استان خوزستان و کلانشهر اهواز مورد نقد جدی قرار گرفته و محبوبیت آنها در بین هواداران این طیف دستخوش این حواشی قرار گرفته است

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *