رئیس پلیس آگاهی هندیجان نسبت به افزایش مالباختگان سایت های کلاهبرداری در شهرستان هشدار داد

بهزادی رئیس پلیس آگاهی هندیجان در گفتگوی با خبرنگار خورنا درباره افزایش مالباختگان کلاهبرداری سایتهای درج آگهی در شهرستان هشدار داد .

به گزارش خبرگزاری خورنا ” بهزادی با اشاره به افزایش شکایات در دو ماه اخیر و به تور افتادن برخی همشهریان در دام این سایت ها ، از مردم هندیجان خواست از پرداخت هرگونه وجهی قبل از مشاهده کالا و تشخیص کیفیت آن خودداری کنند.

او با توجه به افزایش کلاهبرداری در سایت های درج آگهی به همشهر یان توصیه کرد : مردم دقت کافی داشته باشند که چنانچه قیمت کالایی پایین تر از قیمت معمول هست بایستی توجه داشته باشند که احتمال کلاهبرداری وجود دارد و قبل از خرید بایستی کالا را ببینند و به هیچ عنوان پولی جهت خرید پرداخت نکنند .

رئیس پلیس آگاهی شهرستان اضافه کرد : در سایت درج آگهی افراد هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند و باید مراقب اینگونه کلاهبرداری باشند.

بهزادی در پایان از همشهریان هندیجانی خواست : صرف اینکه این آگهی ها دارای  شماره تلفن و شماره حساب هستند اما دلیلی بر اعتماد به آنها نیست و نباید پولی را بعنوان بیعانه واریز کنیم ، و به ماهیت فریبنده آگهی هایی که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها منتشر می شود توجه نکنند .