ثبت نام ۵۳ نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر اندیمشک/ زمینه برای حضور پرشور شهروندان پای صندوق های رای فراهم شود

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، پیمان جهانگیری در جلسه هیئت اجرایی انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری این شهر اظهار کرد: حضور پرشور شهروندان پای صندوق های رای یک ضرورت است.

وی با اشاره به نقش واحدهای مختلف اداری در ایجاد امید و افزایش مشارکت شهروندان در عرصه انتخابات، خاطر نشان کرد: همه امکانات شهرستان برای حضور پرشور شهروندان در پای صندوق های رای بسیج و در این زمینه آمادگی کامل وجود دارد و تمهیدات لازم برای یک رقابت سالم و سازنده انتخاباتی در شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با دعوت از اقوام، بزرگان طوایف و اقشار مختلف اجتماعی در عرصه انتخابات، افزود: شورای شهر نقشی مهم و سازنده در توسعه یک شهر دارد و به همین جهت مشارکت شهروندان در عرصه انتخابات، فرصت تقویت یک شهر و توسعه اندیمشک را در عرصه های مختلف عمرانی بیش از گذشته فراهم می کند.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۱۰۵ نفر برای حضور در عرصه انتخابات شهرستان اندیمشک و در شهرهای اندیمشک، آزادی، چم گلک، بیدروبه و حسینیه ثبت نام کرده اند، گفت: ۵۳ نفر از این داوطلبان برای حضور در عرصه انتخابات شهر اندیمشک به صورت قانونی ثبت نام و مراحل آن را به صورت کامل طی کرده اند.

انتهای پیام/