سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر :ثبت نام ۳۴ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر رامشیر و مشراگه

خورنا – فرزاد شعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان رامشیر گفت: در پایان پنجمین روز ثبت نام از دواطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر ۳۴نفر برای شوراهای اسلامی شهر رامشیر و مشراگه ثبت نام کردند که ۲۲نفر برای رامشیر و ۱۲ نفر برای شهر مشراگه ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۴ نفر داوطلب ثبت نام کنند ۳۳ نفر آقا و یک نفر خانم (شهر رامشیر) که ثبت نام آنها نهایی شده است.

سالم عبادی یادآور شد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۲۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۹۹/۱۲/۲۶ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان رامشیر افزود: کسانی که قصد نام نویسی برای شورای اسلامی شهر را دارند ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

کسانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ (رایانه) یا دفاتر پیشخوان ثبت نام می کنند باید منتظر دریافت پیامک با مضمون(اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد،ثبت نام شما قطعی است) از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷(v.keshvar) باشند.

دریافت پیامک فوق به منزله نهایی شدن ثبت نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.