رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ماهشهر: شکارچی کوکر(باقرقره) در بندر ماهشهر تحت پیگرد قضایی قرار گرفت/ با شکارچیان کوکر به شدت برخورد می شود

ایرج سلیمانی گفت: شکارچی که در بندر ماهشهر اقدام به شکار تعدادی پرنده کوکر کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: کوکر(باقرقره) یکی از پرندگان خاص است که در سالیان گدشته در زیستگاه های بندر ماهشهر رویت نشده بود. پس از چند سال این پرنده به بندر ماهشهر مهاجرت کرده که خبری خوشحال کننده برای دوست داران محیط زیست شهرستان است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر از عموم مردم درخواست کرد که از شکار این پرنده زیبا و کمیاب به شدت پرهیز کنند و تاکید کرد: در صورت مشاهده ی شکار کوکر(باقرقره)، یگان حفاظت از محیط زیست بندر ماهشهر با خاطیان به شدت برخورد کرده و شکارچیان این پرنده تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته، شخصی اقدام به شکار این پرنده زیبا در بندر ماهشهر کرده و تصاویری از پرنده های شکار شده را در فضای مجازی منتشر کرده بود که این اقدام موجب جریحه دار شدن احساسات دوست داران محیط زیست و عموم مردم شده بود.

وی تصریح کرد: این شکارچی بلافاصله توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شناسایی شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *