رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر: در یک ماه گذشته ۲۵ مورد فوت بر اثر ابتلا به کرونا گزارش شده است

محمد شنبدی گفت: افزايش روزانه تعداد مبتلایان در شهرستان بندرماهشهر نگران کننده است و در یک ماه گذشته ۲۵ نفر از همشهریان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

به گزارش خورنا، محمد شنبدی ظهر امروز ۲۴ اسفند در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: با ارزیابی های انجام شده در یک ماه گذشته، ۲۷۹۱ نفر مورد مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شده است.

وی ادامه داد: ۲۵ نفر از همشهریان نیز در این بازه زمانی بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا فوت کرده اند که ۱۶ نفر از آن ها مرد و مابقی زن بوده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر افزود: افزایش روند بستری ها و مبتلایان به کرونا در بندر ماهشهر نگران کننده بوده و از شهروندان تقاضا داریم  مکان های عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شنبدی شهروندان از دو ماسک را یکی از راه های پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد و گفت: با همکاری شهرداری، بنرهایی باید در سطح شهر نصب شود تا مردم نسبت به خطرات این ویروس منحوس آگاهی لازم را کسب کنند.

دبیر ستاد کرونا بندر ماهشهر تاکید کرد: استفاده ادارات و سازمان های خدمات رسان از اپلیکیشن ماسک در دستور کار قرار گرفته لذا خواهشمندیم این امر به صورت کاملا جدی از سوی مدیران ادارات و سازمان ها رعایت شود.

وی در پایان گفت: قدردان زحمات شبانه‌روزی کادر درمان هستیم و امیدواریم شهروندان با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به نحوی از زحمات این عزیزان تشکر کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *