عبدالخانی رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان: برای کمک به کشتی استان آمده ام

احمد عبدالخانی گفت: با دعوت جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان استان، در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان خوزستان حضوریافتم و هدف اصلی من کمک به پیشرفت کشتی استان است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، احمد عبدالخانی رئیس جدید  هیأت کشتی استان خوزستان که روزگذشته درمجمع به این عنوان انتخاب شد گفت : بعنوان فردی فعال و شناخته شده در حوزه اقتصادی و عمرانی استان و با درخواست جمعی از خانواده کشتی خوزستان پای در انتخابات ریاست هیئت کشتی استان گذاشتم.

وی ادامه داد: هدف و قصدی جز کمک به کشتی استان ندارم و در این راه هم از خود و هم از بخش خصوصی برای کشتی استان آورده خواهم داشت.

عبدالخانی تصریح کرد: اولین برنامه ی کاری من ایجاد همدلی و وحدت در کشتی استان خواهد بود و قطعا از تک تک بزرگانی که از سال های قبل برای کشتی خوزستان زحمت کشیده اند دعوت خواهم کرد و تمامی نظرات آن ها را در تصمیم گیری های هیئت اعمال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه کشتی خوزستان در حال حاضر از نظر امکانات سخت افزاری و حمایت از کشتی گیران، دچار مشکل است اظهار داشت: آمده ام تا باری از کشتی استان بردارم و قطعا مسائل اقتصادی کشتی و کشتی گیران استان مدنظرم خواهد بود.

عبدالخانی با بیان اینکه از اعتماد مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان به بنده قدردانی می کنم تصریح کرد: قطعا از تمامی ظرفیت استان خوزستان در راستای پیشبرد اهداف کشتی استان استفاده خواهم کرد.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: کشتی استان خوزستان پتانسل و ظرفیت بالایی در کشتی کشور داشته و نقش بسزایی در پشتیبانی از تیم های ملی، بخصوص در بخش کشتی فرنگی را دارد، بنده نیز بدون هیچ چشمداشتی آمده ام تا در خدمت تمامی جامعه ی کشتی استان باشم و امیدوارم با تعامل و همدلی، برادری و هماهنگی کشتی استان را به مدارج بالاتری در کشور برسانیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *