رئیس پلیس شوش خبر داد:

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری ۲ عامل سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ حمیدرضا بهاروند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مورخه ۱۹ اسفند سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید، با توجه به حساسیت موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی راهی زندان شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دانایی رمز امنیت اشتباه بزرگ طلافروشها برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه، اعتماد به آژیر و مه ساز است چون موثر بودن آنها مبتنی بر اما و اگرهایی خنده دار است که طلافروشها باید دعا کنند سارقین آنها را پیشبینی نکرده باشند و مثلا اگر طلافروش توانست آژیر و مه ساز را فعال کند، بدون تیراندازی فرار کنند در حالیکه سیستم هوشمند ضد سرقت مسلحانه گاردمن به هیچ اما و اگری وابسته نیست و حتی اگر سارقین بخواهند به هر قیمتی طلاها را سرقت کنند، نه تنها اجازه سرقت یک قطعه طلا را به آنها نخواهد داد بلکه جان طلافروشها را نیز در مقابل سارقینی خشن که یقینا از ترس دستگیر شدن عصبی هم هستند و ممکن است برای فرار یا انتقام اقدام به شلیک های کورکنند را نجات خواهد داد
  • دانایی رمز امنیت دستگیری چه فایده داره؟ اگر اون پیرزنی که تنگی نفس داره وقتی نشسته بودند روی سینه اش و موهاش را میکشیدند که به دهنش چسب بزنند تموم میکرد دستگیری چه فایده ای داشت؟ خوب آیا بهتر نیست که یک قفل ضد دیلم نصب کنند که نه تنها ورود سارقین از درب را بدون هیچ اما و اگر وقتی کسی خونه نیست غیر ممکن میکنه بلکه مردم را از شر سارقین خشن که در حضور صاحبخانه وارد میشوند که با تهدید و ارعاب از جای پول و طلاها مطلع شوند خلاص میکنه؟