حبیب آقاجری با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هندیجان دیدار و برای رفع کمبودها و حل مشکلات این جمعیت قول مساعد دادند

به گزارش خبرگزاری خورنا “حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه با رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان پیرامون حل مشکلات و کمبودهای شعبه بخش زهره شهر چم خلف عیسی از لحاظ ترابری و توسعه انبار امدادی در قالب مجتمع امدادی در محل جدید دیدار و گفتگو کردند .

حبیب آقاجری ؛ در این جلسه از پیگیری و اختصاص اعتبار لازم برای بازسازی مرکز فرهنگی جمعیت در شهر زهره در بخش چم خلف عیسی قول مساعد داد . و وی همچنین جهت تخصیص اعتبارات حمایتی با توجه به عملکرد رضایت بخش شعبه در زمینه های محرومیت زادیی و کمک به حل مشکلات پیش رو در خانه های هلال از طریق اعتبارات توسعه مناطق محروم برای خدمت رسانی بیشتر و کمک به جمعیت در زمینه های توسعه خدمات امدادی با توجه به موقعیت خاص شهرستان از لحاظ محرومیت در مناطق مختلف بخصوص روستاها در استان قول پیگیری و حمایت دادند .

قبل از سخنان نماینده مجلس رئیس شعبه گوشه از فعالیت های جمعیت را اهم از امدادی و حمایتی با پشتیبانی و حمایت مدیر عامل جمعیت استان و معاونت های استان در زمینه های مختلف بخصوص کمک های درمانی معیشتی به اقشار نیازمند و متاثر از کرونا انجام شده بود را تشریح کرد .

در پایان دیدار مسئول دفتر هندیجان را موظف کرد تا مصوبات را از طریق دفتر تهران تا حصول نتیجه پیگیری نماید .