حبیب آقاجری : مشکلات مردم هندیجان با همکاری مردم و مسولین حل می گردد

به گزارش خبرگزاری خورنا ” در نشست حبیب آغاجری نماینده مردم هندیجان و ماهشهر با بازنشستگان آموزش و پرورش هندیجان گفت یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی استخدام فرزندان ایثارگر بودکه موضوع بومی‌ بودن این عزیزان با کد ملی و مدرک تحصیلی بود.

وی افزود: طبق گزارشاتی که بنده میرسد فرد یا افرادی درفضای مجازی به دنبال تخریب مردم دو شهرستان دامن میزنند که این کار بسیار زشت است من ضمن انتقاد و گله مندی به این افرد آتش به دامن نزنند.

آغاجری نماینده مردم هندیجان و ماهشهر اظهار داشت: به تازگی فردی به سمت مدیریت یکی از ادارات شهرستان هندیجان منصوب شده که این مدیر از فرزندان شهرستان هندیجان است باید مدیران دست به دست هم دهند تا بتوان مشکلات شهرستان را رفع کنیم آغاجری در ادامه اشاره به مشکلات بازنشستگان داشت: مشکلات بازنشستگان با همت کانون های لشکری و کشوری و تامین اجتماعی می توان در جلسه شورای اداری را ارایه خواهیم داد.

وی ادامه داد: درخصوص همسازی بازنشستگان در مجلس مطرح گردیده و با تصویب در مجلس طرح طبقه بندی مشاغل و آموزش و پرورش در مجلس برنامه ریزی خواهدشد. نماینده حوزه هندیجان و ماهشهر و امیدیه درخصوص بودجه کشور اشاره نمود: در جلسه مجلس بودجه اول و دوم درگیر بودیم که به شورای نگهبان ارجاع و اگر ایرادات داشته باشد مجدد به مجلس شورای اسلامی برگشت خواهد شد.

آغاجری درخصوص سهمیه پزشکی در شهرستان هندیجان گفت: پیگیری های لازم را در این مورد خواهیم داشت باید به این اشاره نمود که هندیجان یکی از مناطق محروم در استان خوزستان و کشور است که باید توجه خاصی به مشکلات شهرستان از لحاظ جاده‌ای ورزشی بهداشت درمان اشتغال و معیشت مردم و تفریحی اولویت و بودجه اختصاصی از سوی مجلس شورای اسلامی بنده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از طریق وزارتخانه ها مربوط دنبال خواهم کرد و در خصوص مشکلات بیمارستان شهدای هندیجان و کادر درمان و تجهیزات بهداشت و درمان از سوی وزیر بهداشت درمان قول‌های خوبی به بنده دادند.

آغاجری در پایان گفت: «اشتغال و استخدام جوانان هندیجان یک معضل جدی و بزرگی قرار دارد بنده با یک سرمایه گذاری جهت ایجاد پتروشیمی صحبت‌های خوبی داشتم و به امید خدا اگر این امر محقق گردد می توان ایجاد اشتغال و استخدام را برای جوانان فراهم سازیم و در شرایط سخت کرونایی انگلیسی از مردم حوزه انتخابیه خود درخواست دارم که بهداشت فردی خود را رعایت کنند تا شاهد افزایش این بیماری نباشیم و ضمن همکاری بیشتربا کادر درمان هندیجان و شهرستان‌ها تابعه داشته باشیم.

 

منبع : خبر روز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *