تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر از جام حذفی کنار کشید

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر از کناره گیری تیم فوتبال شهرداری از جام حذفی خبر داد.

غلامحسین قنواتی در گفتگو با خبرنگار خورنا درباره علت انصراف تیم شهرداری بندرماهشهر از جام حذفی اظهار کرد: در فصل های پیشین شورای راهبردی در بحث سفرهای بیرون از خانه ی تیم، همکاری مناسبی را از لحاظ تقبل هزینه پرواز و بحث اسکان با باشگاه شهرداری داشت اما متاسفانه از ابتدای این فصل این همکاری اتفاق نیفتاد و باشگاه هزینه های سنگینی را از این بابت متحمل شد.

وی گفت: بسیار مشتاق به ادامه حضور در جام حذفی بودیم اما با توجه به اینکه تیم شهرداری در دیدار با مس شهربابک نیز در خارج خانه مسابقه داشت، این اتفاق باعث شد که تیم ما بیش از یک هفته در اردو باشد با توجه به پیگیری های نماینده شهرستان و سرپرست فرمانداری، شورای راهبردی درخصوص پرواز و اسکان تیم هیچگونه همکاری نکرد از این رو کلیه این هزینه ها بر عهده باشگاه قرار گرفته که این امر به لحاظ مالی بار سنگینی را بر دوش ما می گذاشت که قادر به تامین آن نبودیم.

رئیس امور ورزش شهرداری بندرماهشهر افزود: به همین دلیل روز گذشته جلسه ای توسط هیئت مدیره برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که تیم به تبریز نرود و برای ادامه دیدارهای خود در لیگ به بندرماهشهر برگردد.

قنواتی تصریح کرد : نامه رسمی انصراف از مسابقه روز جمعه مقابل تیم تراکتورسازی و خروج از جام حذفی تنظیم شده است و فردا به سازمان لیگ ارسال خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر در پایان گفت: امیدوارم با حمایت نماینده محترم مجلس و سرپرست زحمتکش فرمانداری و سایر عوامل دلسوز مشکلات یادشده حل شود تا لا اقل بدون دغدغه مسابقاتمان را در لیگ د‌و فوتبال دنبال کنیم.

گفتنی است قرار بود شهرداری بندرماهشهر روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ در مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور، در تبریز مقابل تیم لیگ برتری تراکتورسازی به میدان رود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *