روند اجرایی طرح های حوزه بهداصت و درمان اندیمشک تسریع می شود

خورنا_ دیدار حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری جهت تسریع و بهره برداری از پروژه ها، تامین نیازهای حوزه بهداشت و درمان و تخصیص اعتبار و تجهیزات به بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نشستی را با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان برگزار شد.

در این نشست موارد مختلفی از جمله: تسریع در ساخت بیمارستان ۱٠٠ تختخوابی حضرت زهرا(س)، تسریع در اجرا و بهره برداری از بیمارستان امام رضا بخش الوار تا پیش از سال جدید، تخصیص پنج دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تحویل دستگاه MRI جهت راه اندازی بخش mri بیمارستان امام علی، تخصیص ۵ میلیارد تومان بودجه به بیمارستان امام علی(ع) به منظور تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز درمانی، تحویل تجهیزات درمانی به بیمارستان امام علی(ع)، پیگیری پروژه های مختلف بهداشت و درمان از جمله مرکز جامع چشم پزشکی اندیمشک، و چندین مورد دیگر توسط دکتر حسنوند پیگیری شد.

نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر نیازهای شهرستان با توجه به جمعیت بالا و موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان که در نقطه اتصال سه استان قرار داشته و در طول سال مسیر عبور مسافران، زائران و عبور مرور وسایل نقلیه مختلف می باشد، خواستار توجه هرچه بیشتر و تامین نیازهای بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک شد.

پیش از این نیز جلسات مختلفی توسط دکتر حسنوند با مسئولین مختلف کشوری و استانی به منظور پیگیری جهت تسریع در اجرای پروژه ها و تامین نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان برگزار گردید تا هرچه سریعتر مردم بخش های مختلف شهرستان از امکانات بهداشت و درمان برخوردار گردد.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عدالت شهري كه در 20سال پيش از تاريخش مانده است و يك گام به جلو بر نداشته شهر بدون پيشرفت حداقل غلط املايي را درست كن نكنه سواد شما هم مثل نماينده ... است