سرمربی تیم بسکتبال مهروبان نوین بندرماهشهر: اگر حمایت شویم، نتایج بهتری میگیریم

به گزارش خبرگزاری خورنا، تیم بسکتبال مهروبان نوین بندرماهشهر به سرمربیگری مسعود صانعی با وجود تمام سختی ها سال هاست به عنوان مدعی در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

مسعود صانعی در گفتگو با خبرنگار خورنا از چگونگی تشکیل تیم مهروبان نوین بندرماهشهر و کسب مقام توسط جوانان با استعداد بندرماهشهر گفت: با توجه به منحل شدن تیم بسکتبال صنایع بندرماهشهر در سال ۹۴ و وجود استعداد هایی در بسکتبال شهرستان با کمک دوستان و با هدف آینده نگری و میدان دادن به جوانان شهرستان تیم بسکتبال مهروبان رو تشکیل دادیم. خداروشکر در این چند سال تیم داری توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و دوسال پیاپی به جمع چهار تیم منطقه جنوب و هشت تیم کشور هم صعود کردیم و یک مقام سومی و یکی مقام چهارمی هم کسب کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهروبان نوین بندرماهشهر در خصوص دعوت از بازیکنان مهروبان نوین بندرماهشهر به تیم ملی و تیم های لیگ برتری افزود: در این سال‌ها از مهروبان بازیکنانی به اردوهای تیم های ملی پایه و تیم ملی ب نیز دعوت شدند، همچنین  بازیکنانی هم نیز از مهروبان به تیم های لیگ برتر رفتند که این خود میتواند نقطه قوت و امیدواری به آینده باشد.

وی در مورد مشکلات مالی و شرایط سخت تیم گفت: ما در مهروبان نوین در این سال‌ها با تمام سختی ها و مشکلات مالی و بازیکنانی که به دلایلی نمی‌توانستیم از حضور آنان استفاده کنیم، با دشواری هدف و برنامه خودمان را به کمک مدیریت تیم پیش ببریم اما با توجه به مشکلات موجود که امسال داشتیم واقعا تیم داری به این صورت خیلی سخت می باشد و خواستار توجه بیشتر مسئولین هستیم‌.

مسعود صانعی در پایان گفت: حمایت از تیم مهروبان نوین بندرماهشهر، حمایت از جوانان با استعداد این شهرستان است. از همه مسئولین و نماینده شهرستان، مسئولین پتروشیمی مارون و عملیات غیر صنعتی، کادر مدیریت تیم مهروبان، همکارانم در کادرفنی و هوادران که همیشه حامی ما بوده‌اند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم در سال آینده با حمایت های بیشتر و برنامه ریزی بهتر بتوانیم یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم. همچنین برای دوستانم در تیم پترو نوین که اولین سال تشکیل این تیم می‌باشد در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *