فرماندار هندیجان خبر داد : بسته شدن وروی و خروجی خوزستان از سمت استان بوشهر

به گزارش خورنا و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان هندیجان علی بویری فرماندار هندیجان از آغاز طرح نظارت،کنترل و ممنوعیت در مبادی ورودی و خروجی خوزستان از سمت استان بوشهر واقع در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدالله هندیجان توسط نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد.

علی بویری روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۹ در این خصوص اظهارداشت: همزمان با گسترش و پیک چهارم ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان به منظور حفظ سلامت مردم و برابر مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا به دستور استاندار محترم خوزستان ،از امروز دوشنبه طرح کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی شهر هندیجان از سمت استان بوشهر توسط نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه انجام و جهت دقت و نظارت مستمر بر ورودی‌های استان اقدامات لازم آغاز شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت کاری مدیریت شهرستان استان و شهرستان است، ادامه داد: رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی و استانی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا حائز اهمیت و ضروری است.

بویری یادآور شد: این ممنوعیت تردد شامل ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان خوزستان از سمت بوشهر و خروج خودروهای با پلاک بومی به سمت استان بوشهر می باشد و همچنین ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی شهر هندیجان نیز اعمال می‌شود.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاههای اجرایی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان شکل گرفته، گفت: تداوم این روند مستلزم همکاری و رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی از سوی مردم است.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان هندیجان یادآور شد: از هفته گذشته نیز با توجه به نارنجی شدن وضعیت شهرستان هندیجان فعالیت مشاغل گروه۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *