۳۰۰ واحد مسکن مهر در سردشت زیدون افتتاح شد

خورنا: افتتاح ۹پروژه مهم و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در بخش زیدون در دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان بهبهان و بخشدار زیدون و مسئولین افتتاح شد.

به مناسبت سی و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۵ طرح ورزشی و دو طرح کشاورزی چهار طرح بهداشتی درمانی و ۳۰۰ واحد مسکن مهر خود مالک در شهر سردشت زیدون افتتاح شد.

آرمین ساعد بخشدار زیدون در گفتگو اظهار داشتند : پروژه طرح توسعه گلخانه نشا سبزی و صیفی آقای ترک زاده با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان و پروژه طرح آبیاری تحت فشار آقای سید آقا احمد پور با اعتبار ۴۸ میلیون تومان از پروژه های طرح کشاورزی بود که امروز با حضور فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولین شهرستان بهبهان و بخش زیدون افتتاح شد.

وی از افتتاح چهار واحد خانه بهداشت روستا های چم – قلعه کعبی – اسلام آباد – شله زار ۱ خبر داد و افزود: هر واحد ۴۸ میلیون تومان هزینه در برداشته و با توجه به ساختمان های قبلی فرسوده که احتمال ریزش داشته اعتباراتی از بودجه تخصیص داده شده که این اعتبرات از محل از شرکت نفت بوده است توسط پیمانکار اجرا شده است.

بخشدار زیدون یادآور شد: تکمیل کف پوش سالن ورزشی شهید بهروزی سردشت با اعتبار ۱۱۵ میلیون تومان از محل اعتبارات توسعه ای استانی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع ، احداث و تکمیل سالن مجموعه ورزشی شهید بهروزی با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان از دیگر پروژه ها میباشد.

ساعد افزود: احداث سالن ورزشی روتای لنگیرات با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان ؛احداث سالن ورزشی درونک با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و ؛تکمیل مجموعه ورزشی شهید غلامپور با اعتبار ۱۵۰ میلیوت تومان از پروژه های مهم ورزشی فرهنگی بوده است.

وی در پایان از افتتاح احداث ۳۰۰ واحد مسکن مهر خودمالک با اعتبار ۶ میلیارد تومان هر واحد ۲۰ میلیون تومان در بخش زیدون خبر داد و خاطرنشان کرد:امید است با همراهی و همکاری و همدلی مسئولین بخش بتوانیم در پایان دولت دهم گام های مثبتی برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *