با هدف ارتقاء امنیت و حفظ آمادگی انجام شد؛

برگزاری مانور دریایی تأمین دریایی امنیت حوضچه در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره) در جریان برگزاری مانور دریایی تأمین امنیت دریایی حوضچه، توان و آمادگی خود را برای خنثی‌سازی و مقابله با آن به نمایش گذاشت.

خورنا| هدایت الله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: طبق سناریوی مانور یاد شده پس از اعلام نزدیک شدن یک فروند قایق مشکوک به یکی از لایروب‌های در حال فعالیت در محدوده اسکله‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) و همچنین رخنه کردن فرد مهاجم بر عرشه‌ی لایروب، تیم‌های واکنش سریع به محل حادثه اعزام شد.

دریس در ادامه افزود: در این مانور دو قایق تندروی یگان حفاظت با تقسیم وظیفه، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، شناور مذکور را متوقف و افراد مهاجم در اطراف و بر روی عرشه شناور لایروب را دستگیر کردند.

یادآور می‌شود برگزاری ادواری مانورهای مقابله با تهدیدات در بخش‌های خشکی و دریایی در مقاطع متعدد سال یکی از اهم برنامه‌های یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره) برای مقابله با تهدیدات و حفظ و صیانت از اموال و سرمایه‌های ملی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *