نصب نام مقدس شهید بر فراز مدرسه اهدایی پتروشیمی در ماهشهر

خورنا: همزمان با ایام الله دهه فجر یک باب مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه مزین به نام شهید حمداله عباسی، اهدایی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، در مراسم افتتاح این مدرسه که امام جمعه بندرماهشهر، فرماندار شهرستان، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و تنی چند از مسئولین، مدیران، خیرین و معتمدین شهرستان حضور داشتند،
از آنجایی که شهرک طالقانی، یکی از شهرکهای محروم شهرستان ماهشهر می باشد، مسئولین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر تصمیم گرفته اند که از ۵ باب مدرسه ی اهدایی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، ۲ باب در این شهرک، ۲ باب در شهر چمران و یک باب مدرسه دیگر به شهر ماهشهر اختصاص یابد.
این مدرسه ۱۲ کلاسه با بودجه ی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۰۵۰ متر مربع توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نیابت از پتروشیمی بندرامام، ساخته و جهت بهره برداری تحویل آموزش و پرورش شهرستان شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وحید پتروشیمی ماهشهر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! دزدی نام در روز روشن ... جعل سند پیگرد قانونی داره ، آقای خورنا ! هر چند بارها مشاهده کردم که دیدگاه های بنده رو پاک می کنید ! اما من به وظیفه ی قانونی و انسانی ام عمل می کنم . آزاده باشید ، حداقل ...
  • رامین منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی درسته نه ماهشهر .... حیا کنید ...